WYKAZ NR 1
Wykaz jezdni objętych zimowym utrzymaniem na terenie zadania nr 1 – Stare Miasto
I kolejność zimowego utrzymania
Standard II
| Lp. | Lokalizacja | Długość | Powierzchnia jezdni | |||
| [km] | [m2] | |||||
| 1 | Bałuckiego | 0,16 | 1410 | |||
| 2 | Bernardyńska | 0,18 | 1120 | |||
| 3 | Bogusławskiego | 0,70 | 4390 | |||
| 4 | Bożego Ciała | 0,19 | 1220 | |||
| 5 | Braniborska | 0,83 | 8330 | |||
| 6 | Długa | 1,75 | 16950 | |||
| 7 | Dominikański pl. | 0,20 | 1910 | |||
| 8 | Druckiego-Lubeckiego | 0,12 | 940 | |||
| 9 | Ducha św. | 0,25 | 2890 | |||
| 10 | Dworcowa | 0,47 | 4910 | |||
| 11 | Gnieźnieńska (Długa łącznik) od wiaduktu przy Ścinawskiej do Starogroblowej | 0,45 | 2975 | |||
| 12 | Grabiszyńska od Lubuskiej do Legionów pl. | 2,00 | 19980 | |||
| 13 | Gwarna | 0,23 | 2030 | |||
| 14 | Inowrocławska od Legnickiej do Zachodniej | 0,31 | 2610 | |||
| 15 | Janickiego | 0,18 | 1530 | |||
| 16 | Jęczmienna | 0,33 | 2680 | |||
| 17 | Kolejowa od Zielińskiego do Grabiszyńskiej | 0,53 | 5270 | |||
| 18 | Kołłątaja | 0,88 | 8610 | |||
| 19 | Komandorska od Piłsudskiego do Nasypowej | 0,16 | 1840 | |||
| 20 | Kościuszki od Muzealnego pl. do Dworcowej | 0,91 | 9540 | |||
| 21 | Kościuszki pl. – bez jezdni bocznej od nr 21 (od Biedronki) do Świdnickiej (do Renomy) | 0,51 | 6826 | |||
| 22 | Kraińskiego | 0,34 | 3050 | |||
| 23 | Krupnicza | 0,28 | 3530 | |||
| 24 | Legionów pl. | 0,52 | 8390 | |||
| 25 | Legnicka od Zachodniej do Jana Pawła II pl. | 3,35 | 43220 | |||
| 26 | Lelewela | 0,24 | 2020 | |||
| 27 | Łąkowa | 0,20 | 1390 | |||
| 28 | Łęczycka | 0,20 | 2331 | |||
| 29 | Michalczyka | 0,76 | 5510 | |||
| 30 | Modrzewskiego-Frycza | 0,27 | 2870 | |||
| 31 | Modrzejewskiej | 0,09 | 1390 | |||
| 32 | Muzealna | 0,13 | 1460 | |||
| 33 | Muzealny pl. od Kościuszki do Legionów pl. | 0,12 | 990 | |||
| 34 | Muzealny pl. od Świebodzkiej do nr 12 i od Świebodzkiej do nr 7 | 0,23 | 2810 | |||
| 35 | Nabycińska od Legnickiej do Braniborskiej | 0,23 | 2240 | |||
| 36 | Nabycińska od Braniborskiej do Robotniczej | 0,25 | 2220 | |||
| 37 | Nowa | 0,17 | 1430 | |||
| 38 | Orląt Lwowskich pl. od Nabycińskiej do Podwale i Tęczowej | 0,71 | 9480 | |||
| 39 | Peronowa | 0,20 | 3020 | |||
| 40 | Piłsudskiego | 3,12 | 24460 | |||
| 41 | Piotra Skargi | 0,81 | 6180 | |||
| 42 | Podwale | 3,03 | 34270 | |||
| 43 | Powstańców Warszawy pl. | 0,83 | 6610 | |||
| 44 | Poznańska | 1,05 | 11720 | |||
| 45 | Prosta od Kolejowej do Grabiszyńskiej | 0,18 | 1630 | |||
| 46 | Pszenna | 0,16 | 2260 | |||
| 47 | Purkyniego | 0,64 | 5950 | |||
| 48 | Rejtana | 0,14 | 1200 | |||
| 49 | Robotnicza | 2,70 | 26300 | |||
| 50 | Rozjezdny pl. | 0,11 | 1180 | |||
| 51 | Rybacka | 0,50 | 5990 | |||
| 52 | Sądowa | 0,28 | 4910 | |||
| 53 | Sikorskiego | 0,45 | 4620 | |||
| 54 | Słowackiego al. | 0,42 | 5780 | |||
| 55 | Smolecka | 0,15 | 1220 | |||
| 56 | Sokolnicza | 0,47 | 3130 | |||
| 57 | Solidarności pl. | 0,14 | 1420 | |||
| 58 | Stacyjna | 0,40 | 3300 | |||
| 59 | Starogroblowa | 0,74 | 9200 | |||
| 60 | Stawowa | 0,38 | 4000 | |||
| 61 | Strzegomska od pl. Strzegomskiego do Stacyjnej | 0,55 | 7366 | |||
| 62 | Strzegomski pl. | 0,18 | 1390 | |||
| 63 | Szpitalna | 0,36 | 3160 | |||
| 64 | Ścinawska od Gnieźnieńskiej (Długa łącznik) do Poznańskiej | 0,57 | 5139 | |||
| 65 | Śrubowa | 0,15 | 990 | |||
| 66 | Świdnicka od Powstańców Śląskich do pl. Teatralnego | 0,77 | 8260 | |||
| 67 | Świebodzka | 0,24 | 1980 | |||
| 68 | Teatralna | 0,33 | 2470 | |||
| 69 | Teatralny pl. | 0,12 | 1350 | |||
| 70 | Tęczowa od Orląt Lwowskich pl. do Szpitalnej | 0,62 | 7372 | |||
| 71 | Widok | 0,18 | 930 | |||
| 72 | Wierzbowa | 0,29 | 2110 | |||
| 73 | Zachodnia | 1,30 | 17690 | |||
| 74 | Zamkowa nawierzchnia z kostki kamiennej 18×18 cm + bitumiczna (zjazd do NFM | 0,18 | 1109 | |||
| 75 | Zapolskiej | 0,13 | 1060 | |||
| 76 | Zaporoska od Owsianej do Grabiszyńskiej | 0,34 | 2770 | |||
| 77 | Zelwerowicza | 0,21 | 1470 | |||
| 78 | Zielińskiego od Piłsudskiego do Nasypowej | 0,17 | 2590 | |||
| 79 | Żytnia | 0,25 | 2200 | |||
| R a z e m | 43,27 | 442048 | ||||